Bir Yaşam Kaç Aileye Sığar ?

Bir dönem Barcelona ve Arsenal'da da oynamış ünlü Kamerunlu defansif orta saha oyuncusu Alex Song, 17 kız ve 10 erkek olmak üzere toplam 27 kardeşe sahiptir. Geçen yıldan bu yana Sion kulübünde forma giymekte olan oyuncu, babasının yokluğunda ailesine kol kanat germiştir.

"Böylesine geniş bir aileye sahip olmak, büyük bir servet. Babamı kaybettiğimde 2 yaşındaydım. Onun hakkında hiçbir şey bilmiyorum ve bu nedenle ben büyürken ablalarımdan birini annem sanıyordum. Bir gün erkek kardeşim bana 'Biliyorsun ki bugün hiçbir şansımız yok çünkü babamız öldü ve hiçbir şeye sahip değiliz.' dedi. İşte o zaman aileme yardım etmek, bir şeyler yapmak istediğimin farkına vardım." 








"Futbolcu olacağımı hiçbir zaman tahmin etmedim. Yalnızca aileme yardım etmek için bir şeyler yapmak istedim. Bugün mükemmel bir hayata sahibim ama yalnızca bir şeyi arıyorum: Babamı. Çünkü eğer bugün babam yanımda olsaydı, çok çok daha mükemmel olurdu. Ama ne yapabilirim ? Hayat bu, babamı tanımak için hiçbir şansım yok ve işte bu yüzden her şeyimi aileme vermek istiyorum." diyen yıldız futbolcunun babası, 5 eşe sahipti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder